Kundebehandler Fredrik
Hvor lenge har du jobbet i Megaflis?
Jeg startet på kundeservice netthandel den 02.09.24. Tiden flyr bare i hyggelige omgivelser.
Hvorfor søkte du på jobben i Megaflis?
Jeg søkte på jobben da jeg ønsket en mer stabil inntekt etter å ha jobbet i forsikringsbransjen, der alt var provisjonsbasert. Med familie og alt som hører med, ble dette noe jeg over tid skjønte ikke var måten jeg ønsket å jobbe. Jeg kom over den fine annonsen som lå ut på finn,no og det var noe med hele presentasjonen som sa til meg HER ønsker jeg å jobbe.
Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut for deg?
En vanlig arbeidsdag er vel: Starte opp dataen. Sjekke status på innboks og saker. Ta seg en kopp kaffe og snakke med hyggelige kollegaer før man logger seg på alle kanalene. Det er viktig for meg at jeg skaper den beste kundeopplevelsen og reisen gjennom dagen for alle jeg snakker med. Når jeg går for dagen, skal jeg vite at jeg har hjulpet mange med å finne gode svar.
Hva er det beste med jobben din?
Det beste med jobben min er å kunne hjelpe kunder. Snakker med så mange forskjellige hyggelige mennesker som har behov for akkurat min hjelp. Det gleder meg å kunne løse saker og få fornøyde kunder. Og så ikke minst den gode atmosfæren inne på kundeservice. Alltid smilende kollegaer som hjelper deg om det skulle være noe som helst. Det samholdet er helt magisk for en nyansatt.
Hva er det beste med Megaflis?
Det beste med Megaflis er samholdet over hele linja. Uansett hvor man beveger seg på jobb, er det alltid noen som sier hei. Ellers er det kort vei til å spørre om det man måtte lure på. Jeg føler at jeg er med på en felles reise, hvor man kan være med å påvirke hvordan den reisen skal bli. Alle er inkluderte. Stor tommel opp til Megaflis for akkurat den følelsen. Så må jeg ikke glemme hvordan jeg tatt imot av Megaflis og min avdeling på kundeservice. Makan til god mottakelse. Jeg følte meg sett, hørt og ivaretatt fra jeg kom inn døra. Noe jeg tenkte litt på hvordan ville bli etter andre jobber man har hatt, Dette satt jeg stor pris på som nyansatt. Opplæringsbiten må jeg også få rose. Her ble jeg lyttet til å endringer ble gjort, da jeg hadde noen ønsker om endringer på hvordan det ble lagt opp for meg. Samt en veldig dyktig produktansvarlig som tok meg gjennom en faglig reise.
Hva vil du si til en som vurderer å søke jobb hos Megaflis?
Jeg snakker varmt om Megaflis til alle jeg kjenner. Jeg skryter av min flotte arbeidsplass. Om noen jeg kjenner skulle søkt hos Megaflis, ville jeg sagt «kjør på og lykke til.» Håper jeg får deg som en av mine gode kollegaer.