Klikk & hent


Klikk & hent

Kan jeg hente varer i en MegaFlis-butikk?
Ja! Såfremt varen(e) du ønsker å reservere er på lager i den aktuelle butikken. Det er ikke mulig å benytte vår klikk & hent-funksjon på varer som kun er tilgjengelig på nett.
  
 
Hvordan betales Klikk & Hent?
Bestillinger som reserveres for henting betales i butikk når du henter. Betalingsmåtene du kan benytte er kort, kontant eller Vipps.
 
  
Slik legger du inn en Klikk & Hent-bestilling:
- Gå inn på produktsiden til produktet du vil bestille og hente
- Legg produkte(ne) i handlekurven (gul kjøpsknapp)
- Gå til kassen når du er ferdig. Her vil du få opp de ulike leveringsmetodene.
- Dersom du ikke får valgt Klikk & Hent skyldes det at en eller flere av varene i handlekurven er nettvarer, som man kun kan bestille med frakt (MyPack post-i-butikk eller hjemlevering)
- Dersom du ikke får valgt ønsket butikk er det fordi butikken ikke har varen eller ønsket antall på lager. Forsøk å reduser antallet, eller fjern varen(e) som butikken ikke har på lager (lagerbeholdning står opplyst på produktsiden)
- Fullfør hentebestilling. Varene holdes av til deg i 2 virkedager etter innlagt bestilling.

Du vil motta en hentemelding på e-post og SMS så snart din bestilling er pakket og klar for henting. Hentemeldingen fungerer også som en bekreftelse på at varene er reservert og er satt til side for deg.
 
  
Øvrig informasjon:
For avbestilling eller spørsmål rundt din klikk & hent bestilling ber vi deg kontakte butikken du har oppgitt at du vil hente varene i. Kontaktinformasjon til butikkene finner du her: https://megaflis.no/butikker