Klikk & hent

Kan jeg hente varer i en MegaFlis-butikk?
Ja! Såfremt varen/e du ønsker å reservere er på lager i den aktuelle butikken. Det er ikke mulig å benytte vår Klikk & Hent-funksjon på varer som er merket med "kun er tilgjengelig på nett", eller er utsolgt i den butikken du velger å handle i.
  
 
Hvordan betales Klikk & Hent?
Bestillinger som reserveres for henting betales i butikk når du henter. Betalingsmåtene du kan benytte er kort, kontant, Vipps eller med handlekonto fra Santander.

  
Slik legger du inn en Klikk & Hent-bestilling:
1. Gå inn på produktsiden
2. Sjekk om butikken du ønsker å handle i, har produktet på lager ved å trykke på teksten "Se lagerstatus i butikk". Denne lenken finner du til høyre under kjøpsknappen.
3. Om butikken har varen på lager, trykker du på den gule knappen for "Legg i handlekurv".
4. Gå inn i handlekurven din
5. Velg deretter "Hent i butikk" som leveringsalternativ, og velg deretter butikken du ønsker å hente varen/e dine hos.
6. Legg inn din informasjon, slik at butikken kan kontakte deg når din ordre er klar for henting
7. Fullfør hentebestillingen ved å trykke på "Bekreft". Varene holdes av til deg i inntil 2 virkedager etter fullført bestilling.

Vi tar forbehold om feil i beholdning. Du vil motta en hentemelding på e-post og SMS så snart din bestilling er pakket og klar for henting. Hentemeldingen fungerer også som en bekreftelse på at varene er reservert og er satt til side for deg.
 
Øvrig informasjon:
For avbestilling eller spørsmål rundt din Klikk & Hent bestilling ber vi deg kontakte butikken du har oppgitt at du vil hente varene i. Kontaktinformasjon til butikkene finner du her.